Terugblik op 2015

2016 is in zicht en er staan veel reizen op de planning! Twee zijn er al geboekt, de rest nog niet. Ook omdat er in 2016 nog weinig vast staat over mijn persoonlijke leven. Graag blik ik met jullie terug op de meest gelezen blogposts van mijn blog en andere leuke feitjes. Veel plezier!

In de laatste drie maanden van 2015 ben ik begonnen met schrijven. Er zijn 748 bezoekers geweest waarvan 232 unieke bezoekers. Op de drukste dag zaten er 73 bezoekers op mijn blog; dat was op 1 november. Op zondag wordt mijn blog het meest bekeken, het vaakst om 19:00 s’avonds.

DSC_0038
Hoe ik voor 60 euro een weekend naar Berlijn ga

De meest bezochte post was “Hoe ik voor 60 euro een weekend naar Berlijn ga”! Door omstandigheden is deze reis niet doorgegaan, maar jullie waren zo enthousiast over de prijs dat ik van plan ben om vaker over budgettripjes te schrijven!

DSC_0518
Hangzhou has it all

In “Hangzhou has it all” schrijf ik over mijn ervaringen in de fantastische stad Hangzhou, een post die via de facebook van KLM ineens in de schijnwerpers kwam te staan!

DSC_0014
Reiswenslijstje 2016

In mijn reiswenslijstje konden jullie lezen wat er allemaal op de planning staat, iets wat nog steeds klopt maar stiekem nog meer is uitgebreid door een tripje naar Milaan! Hopelijk krijgen jullie er inspiratie door en ik ben benieuwd naar jullie eigen reizen!

 

Ik wens jullie een gezond en gelukkig 2016, met hopelijk ook veel mooie reizen op de planning!

 

Geef een reactie

